Sunday, July 21, 2013

KENDURI KAWIN KECIK -30 JUN 2013

NORMAL LAH KALAU PASANGAN DISATUKAN

 

   Makin hari makin terasa bahang nak mendirikan rumah tangga tu.. hehehe (gelak kecik dalam hati yang hiba ni). Kami tanpa tengok google map melolong ja terkam nak cari rumah kecik... gerak tu macam tau jalan ja... dengan letih sebab pagi tu aku p bersihkan rumah baru nak masuk.. ingat cikit ja nak basuh.. sebab semangat abis semua aku berus basuh.. hahaha.. tu la syurga peribadi aku.. heheh.... 

       Kami gerak ke Romping dengan kereta bapak Takim... pecut ha nak cepat sampai. ingat nak sampai awai rupanya sesat jugak ha... orang boleh buat 5 jam ja tapi kami ambik 10 jam... apa nak buat kan nasib badan... aku takut kawan aku tido so aku pun besembang la dengan dia sampai la sampai... hehehe.. kami sampai dalam pukol 10 malam setelah 10 jam perjalanan. sampai-sampai ja kami disambut pasangan pengantin... tima kasih kawan lama.. hehehe (malam pertama kami kat umah penganti perempuan).. kacau line jugak la... tapi kami tau depa pun penat sebab xdengar bunyi apa pun.. hahahaha bengong..















No comments:

Post a Comment